trampolinslodder.blogg.se

Vi är två tjejer som sköter denna blogg som har i mål att gå ner 15kg var.

Bella här.

Kategori: Bella

Jag inser att jag inte lever ett så "Healthy lifestyle" Lägger mig halv 7 på morgon och vaknar typ runt 3-4 på eftermiddagen. Då har jag redan missat frukost och lunch vilket betyder att på ett dygn äter jag bara en måltid. Men jag är liksom inte hungrig eller så?
Små äter lite på natten men ändå inte typ ett kex.
Idag har jag ätit Tacos ,Två kakor lite polkagrisar dricker även pepsi maxi blir nyttigare och nyttigare för varje dag som går.
Ska försöka hinna ut och gå i morgon sen blir det lite plugg. BLÄ känns knappt som jag haft lov? 5 VECKOR TILL VORE NICE.
Ska även börja i mina inlägg lägg up roliga bilder som är bäst
Okej. Spice it up a little

xoxo / Bella

Ps Jag är den enda som bloggar här verkar det som?
SKÄMS EMMZOR. C: <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: