trampolinslodder.blogg.se

Vi är två tjejer som sköter denna blogg som har i mål att gå ner 15kg var.

hej

Kategori: Bella

Bella här och jag tänkte berätta lite om  mina mål och planer.
Jag  väger  just nu   70 kilo och jag vill gå ner till 55 kilo. Eftersom jag är väldigt kort crika 1.55 för att vara exakt så ska jag normalt väga runt 55-60 kilo det är ju uppenbar att jag är överviktig och ja  drömmen är ju 55 kilo som sagt.
För att nå mitt mål tänker jag äta nyttig, Inga onyttigheter som chips,läsk och godis = Saker som innehåller mycket kolhydrater eller socker. Även träna 6 gånger i veckan.  Jag fick i jul klapp pressent kort på centralbadet så ska börja simma nu när skolan börjar. 
Jag har lagt up det så här: 
Måndag är en  dag som jag kan välja dansa omrking en timme eller inte beror på om jag är för trött eller inte. Om jag  inte gör det på måndag så gör jag det på fredag istället vilket gör måndag till min vilodag. Men gör jag  det på måndag blir fredag  min vilodag ser ni? 
 
Måndag - vilodag/ dans 
Tisdag - Simma 
Onsdag - Gym 
Torsdag -Simma 
Fredag vilodag/ dans
Lördag - Springa
Söndag- Springa
 
Så jag har bestämt mig för att verkligen genomföra det här nu! 
Tänk att ha kläder som sitter snyggt och  inte känna sig fet hela tiden. 
Att Emmzor och jag nu sätter igång detta projekt är precis det sparken jag behövde jag är posetiv till att vi kommer klara av detta tillsammans. 
 
 
xoxo // Bella 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: