trampolinslodder.blogg.se

Vi är två tjejer som sköter denna blogg som har i mål att gå ner 15kg var.

Om mig!

Kategori: Emmzor

Tjena tjena! 
 
 
 
Jag tänker inte skylta med mitt riktiga namn så på bloggen tänker jag kalla mig för Emmzor vilket jag blir kallar irl också ibland! 
 
Jag och Bella har ju bestämt att starta en blogg tillsammans för att vi går dag ut och dag in i skolan och bara är allmänt bittra över hur tjocka vi är eller så går vi och drömmer om en saftig chokladtårta! SKÄMS!
 
Jag har precis börjat med LCHF och ska skaffa gymkort på friskis snart. Eftersom jag går i gymnasiet och bor på landet så har jag inte direkt tiden att dra till gymmet när jag känner för det men jag SKA träna på något visa minst 2-3 gånger i veckan.
 
Mitt mål är:
Vikt 75kg
 
Det är alltså 15kg, lycka till? TACK SOM FAN! Jag är så jävla peppad på att vara snygg sommaren 2013 så detta kommer gå galant. Och med Bella vid min sida så kommer jag alltid ha en spark i ärslet när jag behöver!
 
 
 
Kung!
Emmzor
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: